Egy összetört test fehér ruhában, élettelenül feküdt egy ringatózó szójaföldön. Ennek a mozdulatlan testnek a képe plusztöltetet ad mindannak, ami ezután következik. Marcheti három főszereplőt követ felváltva. Nem ismerik egymást, de valamilyen módon mindannyian Madalena révén kapcsolódnak egymáshoz. Luziane, egy klubhostess, pénzért kopogtat az ajtaján. A gazdag Cristiano a szójaföldek hatalmas kiterjedésű területeit vizsgálja igényes apja számára. A transznemű Bianca és barátnői nosztalgiázás közben elosztják egymás között Madalena holmiját. Marcheti a filmet azon az agrárvidéken forgatta, ahol felnőtt, és nagyszerű vizuális érzékkel örökítette meg Brazília e nagyrészt film nélküli vidéki részét. Egy olyan helyet, ahol a nagy mezőgazdasági gépek szörnyetegként kúsznak végig a tájon, és a legtávolabbi zugokat csak a drónok ismerik. Egy világ, amely kísérteties aspektust is képes felvenni - Marcheti időnként leleményesen ad hátborzongató fordulatot még a leghétköznapibb jelenetnek is. A Madalena mindenekelőtt ablak egy olyan világra, amely kezd kicsúszni a kezünkből. Marcheti azonban egyértelműen állást foglal országáról is, ahol a világon a legmagasabb a transzneműek meggyilkolásának aránya. Inkább empátiára, mint szánalomra szólít fel.
Ekkor frissült utoljára: 2022/04/26
Ekkor frissült utoljára: 2022/07/03
Ekkor frissült utoljára: 2022/09/01
Ekkor frissült utoljára: 2023/12/04
Ekkor frissült utoljára: 2022/06/01
A funkció használatához be kell jelentkezned!
×
Vélemény írás: