Lajevszkij hajnali párbajra készül. Az egész párbajra hívás, a vita, amelynek ez a következménye, ugyanolyan értelmetlen és ostoba, mint amilyennek Lajevszkij egész elrontott, felelőtlen, könnyelmű életét tartja. Gyűlöli a Kaukázusnak ezt a terméketlen, sziklás csücskét, gyűlöli a 35 fok meleget, gyűlöli a munkáját, amelyet hiányosan, hanyagul végez. Gyűlöli otthonát is, ahol mindig rendetlenség van, amelynek nincsen egy hűvös zuga és végül gyűlöli Nagyezsda Fjodorovnát. Azt az asszonyt, akit néhány éve még szeretett, akit elcsábított a férjétől, s akivel itt bújt meg, távol a világtól, távol Pétervártól. Joszif Hejfic sok kiváló szovjet film rendezője, A kutyás hölgy világsikere után ismét Csehov-témához nyúlt. A tettek embere kerül itt szembe a magát feleslegesnek érző, gyarló és határozatlan, sajátosan múlt századi orosz embertípussal; Csehov egyiknek sem ad igazat. Hejfic saját bevallása szerint az ember bonyolultságát szeretné ábrázolni. bemutatni. A film, különösen a második részében sikerrel teremti meg a csehovi hétköznapiság mögötti páratlanul érdekes emberi sorsokat. Hejfic sokat bízott a főszereplőkre, a fiatal Oleg Daljra, aki kiválóan oldja meg feladatát.
Ekkor frissült utoljára: 2023/05/13
Ekkor frissült utoljára: 2024/11/01
Ekkor frissült utoljára: 2022/08/12
Ekkor frissült utoljára: -
Ekkor frissült utoljára: 2024/08/28
A funkció használatához be kell jelentkezned!
×
Vélemény írás: