Sarah elveszti fiát egy baleset folytán, melyért magát hibáztatja. Hónapok elteltével is marcangolja lelkét az önvádaskodással, mely miatt már ápolónői munkájában is egyre komolyabb hibákat követ el. Egyik éjjel hazafelé elüt egy fiút, aki a kocsija elé ugrik a sötétből. Mobilját nem találva maga kezdi el ápolni az eszméletlen fiatalt. Miután magához tér a srác, zavartan viselkedik és bepánikolva kéri a nőt, hogy azonnal induljanak, mert üldözi egy ember, aki betört a lakásába. A rendőrőrs helyett otthonába viszi az asszony, ígérve hogy reggel azonnal a rendőrségre sietnek. De nem telhet nyugodtan az estéjük, a rejtélyes idegen ide is követte Arthurt és az életükre tör.(Forrás: Thales from the blog)
1. vágás, fényképezés, story vezetés, hangulat flow alapján egy nagy OK. 10/6-7 2. IDEGESÍTŐ, bent tud tartani ha nem csapod le a gépet a felénél, de idegesítő, ami miatt nem filmet nézünk, hanem leállunk vitatkozni deviáns életidegen tacskókkal. NEM SZOKTUNK ILYET CSINÁLNI, JÓ REGGELT MR. DU POTETék. Tehát filmet se ezért néznék.... 3. Magyarázat... oszt jó napot mára. A készítők elég szociopatáknak tűntek első ránézésre. Ha a színészekkel együtt egy ilyen esetet mutatnak be, akkor ideje lenne story narrációt (nem verbális narrációt ... ha ilyesmire gondoltok) is letenni az asztalra, meg boncolgatni is kissé a pszicho-hátteret. Mert (SPOILER jön) ... a nyomorék gyerek pszichéje az szereplő arcával, viselkedésével, gyávaságával, deviáns perverziójával vegyes kegyetlenkedésével olyan egyértelműen kiverte a masculin biztosítékot a felyemben, hogy régóta először hagytam el a színt bagózni, mert a valóságba kihelyezve a témát, ráismertem jó néhány emberre a könryezetemből ... Emellett nem is értettem igazán (bevallom 30 percet ugráltam eleinte de végül kénytelen voltam megnézni a filmet (az start with unchangable storytelling is well.... nem ebben a filmben volt helye. Nem azt mondom hogy nem volt egyáltalán de nem éreztem azt a hangulatcsillapodást a vég felé haladva, mint amit a képek hivatottak lettek volna elérni. Így ez élmény romboló is kb. Illetve a bad end erkölcsi tanulsága nem adott magyarázatot. Ami engem speciel nagyon zavart. Jön a semmiből a fószer, pont egy vonzó 30 as évei végén járó nőt átbasz, aztán megint, aztán megint anztán suspense próbálkozás, aztán megint (közben egy értelme ember hamarabb vágná át a gyerek torkát miután kievickél az autóból. Az védelmező szexualitás átbaszása pedig tényleg gyakori, csak tán nem ilyen idegesítő, extrém helyzetekben. (SPOILER vége) Szóval nyugodtan nézzétek meg ha fogékonyak vagytok a hangulatcsúszdás bosszantó témavezetésre, de részemről annyira valóságosra (elég ha pár ismerősünket neurotikus nagyító alá vesszük) sikerült a gyereke szociopata perverziója, hogy illett volna némi magyarázatot adni rá, nem pedig a szinészi játékra bízva a psziché magyarázkodását és/vagy csöndjét még idegesítőbbé tenni a filmet. EZÉRT: BE Tudott vonni, akármennyire idegesítő volt. E kellett fogadnom ez így erre a másfél órára. Szóval 1x 2x nézhető. 5 points.
Ekkor frissült utoljára: -
Ekkor frissült utoljára: 2024/05/27
Ekkor frissült utoljára: -
Ekkor frissült utoljára: 2024/07/02
Ekkor frissült utoljára: 2020/08/30
A funkció használatához be kell jelentkezned!
×
Vélemény írás: