Egy közép-franciaországi kislány, aki árvaházba kerül a nővérével, és minden vasárnap hiába várja, hogy érte jöjjön az apukája.
Egy kávéházi énekesnő, elhaló hanggal, aki egy csapat részeg katona előtt lép fel.
Egy alacsony varrónő, aki egy vidéki szabó hátsó műhelyében szegi fel a ruhákat.
Egy kezdő kurtizán, aki túl sovány, és akinek menedéket védelmezője, Etienne Balsan nyújt a könnyűvérű nőcskék és az éjszakai császárok világában.
Egy szerelmes asszony, aki azt állítja, hogy sosem lesz senki felesége, különösen nem Boy Capelé, a férfié, aki pedig imádja.
Egy lázadó, akit a kora társadalmi elvárásai béklyóba zárnak, és aki a szeretői ingét hordja.
Ez Coco Chanel története, aki azelőtt testesítette meg a modern nőt, mielőtt azt kitalálta volna a világ számára.
Rég láttam, gondoltam megnézem újra, ugyanis mostanában belevetettem magam Gabrielle életrajzába. Nem nagyon emlékeztem a filmre, csak aarra, hogy amikor még nem tudtam semmit ennek a csodálatos nőnek az életéről, akkor nagyon tetszett. Nos. Most, hogy már részletesen tájékozódtam a dolgokról, hatalmas csalódás volt, ugyanis ennek az alkotásnak csupán 90%-a nem igaz.... Végigküzdöttem, nem érte meg. Hogyan lehet valakinek az életét 105 percben megmutatni, úgy, hogy minden el van benne ferdítve?! Szegény Gabrielle... Ha élne, nem hagyná szó nélkül a dolgot, de most én vagyok felháborodva helyette és méltatlankodom, hogy ezt mégis hogyan lehetett megtenni egy ilyen csodálatra méltó, hatalmas ikonnal?! 2/10
Ekkor frissült utoljára: 2020/10/23
Ekkor frissült utoljára: 2024/09/09
Ekkor frissült utoljára: 2022/03/20
Ekkor frissült utoljára: 2024/10/17
Ekkor frissült utoljára: 2024/03/28
A funkció használatához be kell jelentkezned!
×
Vélemény írás: